Vizitati noul site http://c9graphics.webs.com. Acest siteva oferva o gama vasta in domeniul editarii grafice, audio si video.
Check out my published content!

duminică, 23 mai 2010

Mama m-a invatat...

Mama m-a învatat sa APRECIEZ UN LUCRU BINE FACUT:
“Daca aveti de gând sa va omorâti unul pe altul, duceti-va afara – abia ce am terminat curatenia!”

Mama m-a învatat RELIGIE:
“Mai bine te rogi sa nu ramâna murdar covorul.”

Mama m-a învatat LOGICA:
“Pentru ca am spus eu, de-aia.”

Mama m-a învatat IRONIA:
“Continua sa plângi ca îti dau eu tie motiv sa plângi.”

Mama m-a învatat despre stiinta OSMOZEI:
“Taci si manânca-ti supa!”

Mama m-a învatat CONTORSIONISM:
“Te “uiti” vreodata la murdaria de pe gâtul tau!”

Mama m-a învatat despre REZISTENTA:
“Vei sta aici pâna termini tot spanacul.”

Mama m-a învatat despre VREME:
”Parca a trecut ciclonul prin camera ta.”

Mama m-a învatat despre IPOCRIZIE:
“Ti-am spus o data, ti-am spus de un milion de ori – nu exagera!”

Mama m-a învatat CICLUL VIETII:
“Eu te-am adus pe lume, eu te omor.”

Mama m-a învatat INVIDIA:
“Sunt milioane de copii mai putin norocosi în lume care n-au parinti asa de buni ca tine!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu